24 Kasım 2007 Cumartesi

esram ne yaptın böyle


aslında ben bambaşka şeyler yazmak için.geçmiştim bilgisayarın başına şimdiyse elim ayağım tutmuyor.parmaklarım tuşlara zoraki basıyor.onun için bişeyler yazmak istiyorum ama hep güzel şeyler yazmak istiyorum bütün güzel şeyleri hatta dünyadaki her şeyi yazabilirim sana
ama ölüm olmaz ya ölüm olmaz...............
belkide şakadır sanal salak bir şaka düşüncesizin biri yapmıştır dedim ama sonraz aklıma geldi hayat zaten bir şaka değilmi.
daha fazla uzatmak istemiyorum mecalim yok mideme yumruklar yiyorum sürekli
Allah mekanını cennet etsin benim vefalı arkadaşım.
ailene ve seni seven herkese sabırlar versin.


yukarıdaki tablo öğrencilerimin bana süprizi.


bende bunu sadece sadece esrama hediye ediyorum.mutfağının kokusu büyüledi bizi yokluğunun acısı ise kahretti.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

günaydın tülincim geçde olsa öğretmenler gününü kutluyorum.tekrarını yaşarsın inşallah.
esra için gerçekden hepimiz çom üzüldük, başımız sağolsun.
neden hiç uğramıyorsun bana :((((
sevgiler
nagehan

sekergibi dedi ki...

nagehan hemen uğruyorum
canım.kusura bakma

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Öğretmener gününüzü kutluyorum.Esra Hanımı tanımıyordum.Bloğuna girdiğimde daha önce bir kaç defa ziyaret ettiğimi farkettim.Çok güzel yazıları var.Çoğunu gülümseyerek okudum.Allah rahmet eylesin.Takdir...